NAV Re

NAV Re ble etablert 10. februar 2009.
 

Publisert av Kristian Øvretveit. Sist endret 28.06.2016

Følgende tjenester inngår i NAV-kontoret:

 

HVORDAN KOMME I KONTAKT MED OSS:

Kommunale tjenester - spørsmål om sosial stønad:

Ring tlf. 55 55 33 33 og spør etter din veileder, eller legg igjen beskjed og du vil bli kontaktet innen to virkedager etter din henvendelse.


Statlige tjenester:

Snik i køen - søknaden din kommer raskere fram når den sendes fra www.nav.no:
Du laster opp alle vedleggene du trenger og du får tips og råd mens du fyller ut på www.nav.no.
 

Skriv til oss på www.nav.no:

Vi svarer på spørsmål og mottar nye opplysninger i saken din. Logg deg inn med Bank-id, Buypass eller Commfides.
 

Slutt å lure! - sjekk det på www.nav.no

Her får du svar på spørsmål som for eksempel: Har nav fått søknaden min? Når kan jeg regne med å få svar? Hvor mye får jeg? Når kan jeg regne med å få svar?


Spørsmål om pensjon:

Ring tlf. 55 55 33 34.


Spørsmål om alle andre statlige ytelser (som foreldrepenger, bidrag, dagpenger, sykepenger, uføretrygd og annet):

  • Ring tlf. 55 55 33 33 (her får du tastevalg for ulike tjenester).
  • Facebook: NAV foreldrepenger og NAV jobblyst.
  • Chat: www.nav.no om foreldrepenger, økonomiske problemer og jobbmuligheter i Europa.
  • Twitter: @Alderspensjon, @Arbeidsmarkedet,@NAVnorge, og @Idebanken.

Kontaktinfo

NAV Re
Tlf: 55 55 33 33
Skriv til oss på: www.nav.no

Åpningstider

Besøkstider:
Man, ons og fre: 09.00-15.00
Tirs og tors: 11.00-15.00

Telefontider:
Man-fre: 08.30-15.30

Adresse

Besøksadresse:
Revetalgata 5

Postadresse:
Postboks 123
3164 Revetal
 

Kart